Main Board

Messages

Discord link (4 Posts) - The Forsaken(VIP) three years ago

RULES (1 Posts) - NbM(VIP) four years ago

New Accounts - a friendly reminder (4 Posts) - NbM(VIP) four years ago

SCRIPT BOARD (1 Posts) - NbM(VIP) six years ago

WELCOME TO CARRION FIELDS! (17 Posts) - torak six years ago

Carrion Fields unofficial IRC channel: #dangeroom @dalnet. (n/t) (14 Posts) - Cerunnir(VIP) eleven years ago

Scion: Mission Accomplished! - kadsuane three weeks ago

And then there were none... to Viz's player - kadsuane two weeks ago

Can't understand the confusion here - Dalbrin two weeks ago

so an imm said it would be be op to have more than 0 people in the cabal? - kadsuane thirteen days ago

So.... Battleragers win? nt - igsoeh three weeks ago

Seems like it.. but looking at the state of battle I think everyone loses. n/t - kadsuane three weeks ago

I'm pretty sure the entire cabal is the same guy. n/t - jalim three weeks ago

I've lead it and I would still play it... - jalim three weeks ago

Noooooooo, I can't post on officials anymore - zannon five weeks ago

Re: Noooooooo, I can't post on officials anymore - Ralmer five weeks ago

Linked this post on the discord. - Ralmer five weeks ago

So, I have been gone a while... - TheProphet six weeks ago

Sorry to make you feel old, but dig into the discord! It's where everyone went. - Dalbrin six weeks ago

But discord goes so fast. - joe five weeks ago

I've been thinking of jumping back in too. nt - qurdind six weeks ago

Well worth it, healthy playerbase, go to main website and join the official discord, all discussions (other than logs) moved there (n/t) - Noone of significance six weeks ago

Anti-paladin Fix Suggestion - kadsuane six weeks ago

Re: Anti-paladin Fix Suggestion - zheesus six weeks ago

Re: Anti-paladin Fix - kadsuane five weeks ago

Re: Anti-paladin Fix - zheesus five weeks ago

Its from a paladin virtue. - jalim six weeks ago

If you are frustrated with the amount of censorship and trolling banning on officials and discord - kadsuane last month

Umi hasn't banned anyone who wasn't being an insufferable little shit. - MiyagiYojimbo last month

Re: Umi hasn't banned anyone who wasn't being an insufferable little shit. - kadsuane five weeks ago

Re: Umi hasn't banned anyone who wasn't being an insufferable little shit. - Java five weeks ago

yeah that way the last 12 of us can play in peace - Tolnum seven weeks ago

Fucking whiny little faggots like you have been predicting the death of cf for as long as I've been playing - MiyagiYojimbo seven weeks ago

This 3 week old post is on page 1 of the forums - Tolnum four weeks ago

You should look at the Discord - Kez four weeks ago

most of us play CF not qhcf.net, I think this is where the confusion comes from (n/t) - jhyrbian four weeks ago

Using unpleasant language and ignoring facts is right on brand for you folks. - kadsuane seven weeks ago

"If I could say tittysprinkles on national television I'd be soooo happy." (n/t) - Frosty seven weeks ago

Poor baby - MiyagiYojimbo seven weeks ago

It's also funny he only considers cursing unpleasant language. - Frosty seven weeks ago

Bless your tendies and victim mindset - kadsuane seven weeks ago

Love how you are blaming me for something I didn't do. - Frosty seven weeks ago

There's the QHCF I know and love - zannon seven weeks ago

"There's the QHCF I know and love" - best remark in this thread (n/t) - Noone of significance six weeks ago

BASH! - deathkitty seven weeks ago

You forgot to cal blood first. - Frosty seven weeks ago

This^. The only people who have been banned there are basically the only people who have asked for it. - Frosty last month

Im not banned on officials - Tolnum seven weeks ago

Once you start going down this path.. it just leads to microscopic review and hair triggers. - kadsuane last month

same shit we saw with cf clones - Tolnum seven weeks ago

Please do tell who has been banned that wasn't being exactly what MiyagiYojimbo described. (n/t) - Frosty last month

Nothing I say will change your mind, so no. - kadsuane last month

Some actual evidence would change my mind. - Frosty seven weeks ago

are you gonna whitewash fifteen years of shit imm behavior - Tolnum seven weeks ago

You're still here? That's cute. - Frosty seven weeks ago

I post on this forum once a year - Tolnum four weeks ago

Hahaha. YES. Excellent post and worth keeping QHCF around for. n/t - jalim four weeks ago

Re: I post on this forum once a year - Kez four weeks ago

Been real guys. Concerted effort to tell me not to play by certain IMMs and/or their decisions. - Sam two months ago

It is in a help file not to do this with minotaurs - joe last month

Feel you bro - TripHitNdip two months ago

Re: Feel you bro - Frosty last month

whats incel life like - Tolnum seven weeks ago

I just showed this to my Lady and she laughed. - Frosty seven weeks ago

Wow Frosty.. going all out. - kadsuane last month

It's not a look, it's the truth. I didn't name names. (n/t) - Frosty last month

it's some weird incel shit is what it is, wtf is wrong with those guys (n/t) - jhyrbian last month

Stop projecting, it's pathetic. (n/t) - Frosty last month

Re: Feel you bro - Ralmer two months ago

Because he might come back. ;) (n/t) - Frosty last month

Hardly - TripHitNdip last month

GLWYN ;) - Frosty last month

he specified that he sent the dick pics to rayihn and neltouda (n/t) - jhyrbian last month

Re: he specified that he sent the dick pics to rayihn and neltouda - Ralmer last month

Just like Paul's mother said to him in his dream, "let it be." (n/t) - Frosty last month

Play without expectations and for personal fun. Delete often. - kadsuane two months ago

This is a powerful mantra. - The Faithful of Nazmorghul six weeks ago

I miss you already. - Frosty two months ago

GLWYN nt - Dalbrin two months ago

why can't you just be fun AND reasonable? nt - The Forsaken(VIP) two months ago

I'll stick around for a day or so to answer any questions or PMs. NT - Sam two months ago

Help - Jbeck40 three months ago

There was an old forum style site from what I recall - zannon three months ago

Orc's enslave - badboy three months ago

Skill learn enslave (n/t) - zheesus three months ago

LOL! Yeah, it's nice to have dreams. ;) (n/t) - Frosty two months ago

Lol. Few things: - zheesus two months ago

mastering enslave is easy, takes a few hours, nbd (n/t) - jhyrbian two months ago

Had a feeling you would say this. Thanks, I won the bet. :) (n/t) - Frosty two months ago

do i know you? - jhyrbian two months ago

You should change up your MO one of these days. - Frosty two months ago

You're not even making sense. (n/t) - jhyrbian two months ago

You're talking a lot, but you're not saying anything. - Frosty two months ago

GL with whatever your deal is, I have no idea what you're on about (n/t) - jhyrbian two months ago

I already said it. I had a feeling you were going to say what you said about mastering enslave. I even bet someone that you would, and you did so I won the bet. - Frosty two months ago

ok but that adds nothing to the conversation and no one cares? why post? (n/t) - jhyrbian two months ago

Are you seeing planes? Is your name Tattoo? - Frosty two months ago

there you go again, you can't help it eh. GL (n/t) - jhyrbian two months ago

Yes I can't help being fabulous. It's not a problem. GL unwadding your panties eh. (n/t) - Frosty two months ago

i still have no idea what you're talking about or why you even started replying to me. (n/t) - jhyrbian two months ago

Earlier in this thread you admittied that you did understand but protested that it "adds nothing to the conversation" so you're literally lying right now. Thank you, please come again. (n/t) - Frosty two months ago

you need help (n/t) - jhyrbian two months ago

You need help. Your the one who's pants are on fire. Mine are not. (n/t) - Frosty two months ago

Yeah that's the same advice I got when I asked about it. - Frosty two months ago

Enslave slaves/chi;dren in Grinning skulls nofol pets, leave village, return and again nt - zanzarin three months ago

I love coming back here and seeing you guys are still around - ekirhal four months ago

Re: I love coming back here and seeing you guys are still around - Ralmer four months ago

Re: I love coming back here and seeing you guys are still around - joe four months ago

Still alive? - jmc four months ago

State of the MU*nion - The Faithful of Nazmorghul four months ago

Re: 1200 baud - The Faithful of Nazmorghul four months ago

ORC ORC ORC ORC - legobelt five months ago

Durr posted in the comments - Ralmer two months ago

Nice.(n/t) (n/t) - theheretic four months ago

Hahaha, I liked it. (n/t) - bhagavan five months ago

. (n/t) - Frosty five months ago

ORC ORC ORC - legobelt five months ago

. (n/t) - Frosty five months ago

Memo to admin staff & Ishuli : please respect the playerbase's time. - kadsuane five months ago

Cosign on this I mean jeez. - WarEagle five months ago

This is in reference to: - jalim five months ago

That person's gripe seemed somewhat legit until I got to this point. - Frosty five months ago

IT WAS ME!!! The post and I also farted... - Derps four months ago

Thanks for the clairification! I figured there was more to the story. I hope any future adventures you have in Thera go smoother. - Frosty four months ago

Haha I ceth what you did there (n/t) - PacMan four months ago

I have no idea what you're talking about. Good day Sir! (n/t) - Frosty four months ago

Comedic irony! - Derps four months ago

LOL customer service at its finest - kadsuane four months ago

Confirming this wasn't my character. Its just a flawed system, we should look to improve it. - kadsuane five months ago

Re: Memo to admin staff & Ishuli : please respect the playerbase's time. - Ultec five months ago

argh, get out of my brain! (n/t) - jhyrbian five months ago

i wonder if they ever considered how much more free time they'd have if they didn't have to empwower manually and just had to unempower for shit behavior (n/t) - jhyrbian five months ago

yes please nt - The Forsaken(VIP) five months ago

Yeah basically... - Derps four months ago

Does footwork reliably dodge assassin kicks? (n/t) - zheesus six months ago

Please slow down with all the replies, I can't keep up... (n/t) - zheesus six months ago

Main forum is kinda dead, head to discord. N/t - Startyre six months ago

Hey Torak... - Frosty six months ago

Just pandemic boredom - torak six months ago

Online Users

K-B
Guests: 48
Record Number of Users: 59 October 25, 2015
Record Number of Guests: 341 February 12, 2018